Najčastejšie otázky

Čo znamená "tojiji"?
"to" z anglického prekladu znamená "pre Vás/Vám" a "jiji" predstavuje Vás, Vašu rodinu a priateľov, komunitu golfistov atď. Sme tu pre Vás a naším jediným cieľom je Vám ponúknuť najlepšie golfové služby a zážitky. Jednoducho tojiji (vyslovte todžidži).

Aký je rozdiel medzi poukazom a voucherom?
Žiadny. V kontexte tojiji portálu a ostatnej komunikácie s Vami, sú obidva výrazy rovnocenné.

V čom sú tojiji ponuky také výhodné?
Naši partneri vymieňajú svoje služby za nových zákazníkov, okamžité príjmy a digitálny marketing svojich služieb a produktov. Je to výhodné pre obe strany.

Je môj nákup bezpečný?
Bez pochýb! Sme partnerom platobnej brány ShoptetPay. ShoptetPay dodržiava prísne bezpečnostné normy PCI DSS, medzinárodný štandard na ochranu citlivých platobných údajov, čo je najprísnejšia úroveň certifikácie dostupná v platobnom sektore. ShoptetPay používa najlepšie bezpečnostné nástroje a postupy vo svojej triede, aby udržala najvyššiu úroveň bezpečnosti všetkých Vašich platobných transakcií.

Ako môžem dostávať informácie o nových ponukách na tojiji?
Prihláste sa na odber najnovších ponúk bezplatne v sekcii nižšie na tejto stránke.

Aké výhody získam vytvorením profilu na tojiji stránke?
1. Zadajte svoje osobné údaje len raz a počas nákupu ich už nemusíte zadávať znova.
2. Všetky Vaše objednávky, platby, faktúry a história dodatočných zliav sú uložené na jednom mieste. Nie je potrebné prehľadávať Vaše emaily.
3. Môžete hodnotiť poskytované služby a zapájať sa do diskusií.
Nastavenie Vášho profilu je dobrovoľné, avšak je výhodné, pretože ponúka množstvo výhod. Ponuky však môžete nakupovať aj bez registrácie.

Stojí ma prípadná registrácia nejaké peniaze?
Nie, je dobrovoľná a úplne ZDARMA!

Čo sa stane, ak zabudnem svoje prihlasovacie údaje?
Svoje heslo môžete obnoviť pomocou nástroja "Zabudnuté heslo", ktorý nájdete na prihlasovacej stránke.

Prečo nie je moja emailová adresa rozpoznaná, keď sa pokúšam prihlásiť?
Ak ste sa prihlásili na odber našich emailových aktualizácií a ešte ste nenakúpili, je pravdepodobné, že ste ešte neaktivovali svoje konto. Ak Vaša emailová adresa nie je rozpoznaná, namiesto prihlásenia sa jednoducho zaregistrujte.

Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte?
Informácie o svojom účte môžete zmeniť tak, že sa prihlásite a kliknete na položku "Moje osobné údaje".

Ako môžem získať prístup ku všetkým svojim zakúpeným poukazom?
Vaše poukazy vo formáte PDF sú zasielané emailom na Váš email zadaný počas posledného nákupu.

Čo ak som poukážku nikdy nedostal alebo som ju stratil?
Najprv skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou junk/spam. Ak sa tam nachádza, uistite sa, že ste email označili platným, aby Vám ďalšie emaily chodili priamo do schránky. Ak ho v priečinku nevyžiadanej pošty stále nevidíte, vždy sa môžete prihlásiť do svojho účtu prostredníctvom webovej stránky a získať prístup k svojim objednávkam. Prípadne nás kontaktujte s nasledujúcimi informáciami: číslo objednávky, meno a priezvisko, emailová adresa a poukaz Vám opätovne zašleme.

Kedy po zakúpení dostanem tojiji poukaz?
Ihneď po Vašom nákupe. Nechajte prosím systému niekoľko minút, kým dokončí Vašu nákupnú transakciu.

Budem mať problém s uplatnením svojho poukazu na golfovom ihrisku?
Nie, systém je nastavený tak, aby bol jednoduchý pre Vás a aj pre golfové ihrisko. Ak však narazíte na problém, golfové ihrisko ho vyrieši k Vašej plnej spokojnosti.

Je na uplatnenie môjho poukazu potrebný preukaz totožnosti?
Nie vždy sa vyžaduje, ale je lepšie ho mať k dispozícii, kvôli kontrole Vašich osobných údajov, aby sa zabránilo podvodom a falšovaniu.

Môžem si poukaz predĺžiť na ďalšiu sezónu?
Nie, platnosť poukazu nie je možné predĺžiť, ani ho nemožno vymeniť za inú ponuku - ani v prípade inej ponuky na tom istom ihrisku. Platnosť poukazu môže byť predĺžená len po ústretovej dohode s manažmentom golfového ihriska.

Ako si môžem rezervovať tee time?
Zavolajte golfové ihrisko vopred, ktoré chcete hrať (tak ako to zvyčajne robíte). V telefonáte uveďte, že máte tojiji poukaz a chcete ho využiť na Vašu predplatenú hru.

Mám nárok na Rain Check?
Každé golfové ihrisko má svoje vlastné pravidlá uplatňovania rain check-u. O možnosti jeho získania sa informujte na golfovej recepcii.

Aké sú pravidlá vrátenia peňazí pri kúpe tojiji poukazu?
Všetky predaje z tejto webovej stránky sú konečné; neposkytujeme vrátenie peňazí ani výmenu. Ak z nejakého dôvodu ihrisko ukončilo svoju činnosť, v tom prípade Vám peniaze vrátime v plnej výške, alebo Váš poukaz vymeníme za iné ihrisko v rovnakej hodnote.

Môžem svoj poukaz darovať niekomu inému?
Áno, ak nie je uvedené inak. tojiji poukazy sú plne prenosné, takže ich môžete darovať ako darček.

Odpovedali sme na všetky Vaše otázky? Ak nie, neváhajte nás kontaktovať a budeme sa snažiť na Vaše dotazy odpovedať v čo najkratšej dobe.